2016. február 21., vasárnap

13. Rész. Szeptember.27.szerda.


Reggel amikorfelkeltem borzalmasan festettem. Egész este nem tudtam aludni és a telefonomat bámultam, hogy mikor csörög már. Eléggé buta vagyok mert szerintem nem hajnali 2-kor fognak felhívni. De nem baj, ez az én formám. Felvettem egy szakadt csőszárút fekete pólóval és életemben elősször RÓZSASZIN szandát társítottam hozzá. A napszemüvegemet is fölvettem ami illik a lila nacimhoz. Felkaptam a táskámat és mivel késő volt elindultam gyalog.Lehet, hogy Peti megsebesűlt de azért jó kedvem volt. Hát én eléggé furcsa vagyok. Egész éjszaka nem alszok mert várok egy olyan hívásra ami tuti nem este lesz, reggel pedig tök jó a kedvem. Beértem a suliba és elmentem a büfébe venni egy muffint. Felmentem a terembe és egyszerüen alig fértem át a padomhoz. Amikor leültem egy lány felkiáltott: -ott van!-és vagy 40 db. Ember szaladt oda hozzám és egyszerre kérdezgetté, hogy mi van Petivel Jesszusom ezeknek mi a bajuk? Össz-vissz elájult és meg nézték hogy történt-e valami. Na mindeggy hirtelen megcsörrent a telefonom amikor felkiálltottam, hogy csendet ez Peti lesz akkor mindenki olyan csenben lett, hogy egy legyet is meghallotunk volna. Felvettem a telefonom és beleszólt. -Szia hercegnő. Hallom aggódtál értem.-mondta kissé szórakozva. Igen lehet, hogy aggódtam érte de ki nem?-Jajj de el vagy telve magadtól. De csak hogy tudd a termünkben topzódik kb. úgy 40 lány azt várva, hogy mi történt veled smile hangulatjel .- Mondtam viccesen viszont belül nagyon idegesített az hisz én is csak egy menőbe tudok belezúgni. Igatából nekem nincs problémám mert én is igen menő vagyok a szinjátékkal és az énekkar vezetésével de akkor is.na mindeggy. Ez igazán fájt. Én szeretek külön áló lenni és most megyek a birkák után, hogy ugyanazon törjem a fejem, hogy Peti mikor fog észrevenni. Én nem ilyen vagyok. Mielőtt gót lettem volna azelőtt is ha a tanárnő azt mondta egyszerű ünneplő nadrág ingel akkor én felvetem egy szoknyát bakkancsal és csillogós (fúj) ingel. Nem szeretek birkák után menni, És amit még jobban utálok az, hogy mindenki azt hiszi adok a véleményére. Engem nem érdekel mások véleménye, nyugodtan itéljenek el és foglalkozzanak velem. Ha az én életem érdekesebb az övéknél akkor nyugodtan, engem nem zavar. Ha éppen mindenki egy fajta zenét hallgat akkor én direkt egy másikat, és általában nem ismerem a legújabb angol dalokat.De nem számít.inkább viszatértem a beszélgetéshez smile hangulatjel .-Mond meg neki, hogy le kellet műteni a fejemet a hellyéről, Szerintem néhányan elhínnék.-Mondta Peti. Én hangosan felröhögtem de a lányok olyan idegesen és utállattal bámultak rám, hogy komolyra váltottam és megkérdeztem valaóban mi történt vele.-Egyszerüen csak elájúltam.a 2. órára megyek be. De várj mondott valamit az orvos.Mit is?. Ja eszembe jutott. Azt, hogy amikor behoztak 2 órán keresztül vártál a kórterem ajtaja előtt és, hogy felhívtad őket, éjfélkor, hogy mi van velem.-Mondta kissé olyan ,,beképzelten”.-Igen azért vártam 2 órán keresztül, hogy ne kelljen vissza mennem a suliba, és azért hívtam fel őket éjfélkor mert éppen még tanultam és unatkoztam ezért gondoltam felhívom őket- Mondtam neki. Ezekből egyébként eggyik sem igaz de neki ezt nem kell tudnia. smile hangulatjel .-aha.Persze.-
-Na le teszem mielőtt a lányok megölnek szia!-
-szia-
-MI TÖRTÉNT?-Kiáltották egyszerre a lányok.
-elájúlt. Bevitték. 2. órára itt van.-
3 másodperc múlva már egy lány sem ált a termünkben. Szép teljesítmény.BRAVO.Végre be csengettek és kezdődött az ének óra.Tanárnő bejött ls elkezdte az órát-Gyerekek! A következő órára a feladat, hogy mindenki ír egy dalszöveget majd egy „dallamot” hozzá bármilyen hangszeren.Akinek nem lesz kész év végén megbuktatom- Mindenki elkezdett kiabálno olyanokat, hogy : miér', ne mán, A ku.. vagyis akarom mondani a ro... vagyis ne már. Én nagyon örültem ennek a feladatnak, csak, hogy itt még nem volt vége.-Mindenki elő fogja adni a jövő órán ami majd fent lesz a suli honlapján. Mindeggyik 9-es osztály készít ilyet. Az előző osztályokét megnézhetitek a suli honlapján. És lehet párt választani- Gábor, Ádám, Kata, Balázs, és márk mondták a nevemet. Én döbbenten néztem körbe. Az utolsó hármat megértem a tábor miatt de Ádám és Gábor nem voltak ott. Körbenéztem és átgondoltam. Balázsnak jó a hangja tuti tud írni egy dalt. Gábor jó vers író meg írja a szöveget és én pedig írok neki egy „dallamot”. Ádámnak segít Gábor. Katának pedig vannak dalai. Ezért választottam Márkot. -Legyen Márk.- A többiek szomorúan néztek de megigértem nekik, hogy majd segítek. Egy kész művészlélek vagyok grin hangulatjel . Végre ki csengettek. Lementem a büfébe és beszéltem Katával.-Miért nem engem választottál? De várj, ugye segítesz?-
-Persze-Mondtam mosolyogva. Rengetegen voltak a büfébe de a sor elején megláttam egy fiút. Ő rám mosolygot és odahívott. Beáltam elé és megkérdezte, hogy hanyadikos vagyok – 9-es.És te?-
-Én 11.-es.-
-egy csomag rágót kérek- Mondtam a büfésnéninek. És csak akkor néztem meg jobban a fiút. Világosbarna haj, ugyan olyan szinü szem. Viszonylag jóképű. kb. 10cm-vel nagyobb nálam. A fiú kifizette nekem a rágót ( smile hangulatjel ) majd együtt mentünk le az udvarra ( Kata már lement ). Bemutatkoztunk egymásnak – A nevem Lívai Viktória.-mondtam neki barátságosan
-Az enyém pedig Madridi Ádám-és aztán szétváltunk. Én oda mentem Lilláékhoz és elmondtam nekik azt, hogy mi van Petivel, hogy mi a feladat énekórán és, hogy megismertem Ádámot. Erre Klára is felfigyelt.-Tényleg beszéltél vele?-kérdezte
-igen és nagyon jó fej előre engedet a sorban-
-Tényleg? De jó neked nekem a gólyatábor óta tetszik.-
-hogy, hogy?-
-Ja ő egy ilyen segítő volt.-
-értem na léptem- . szinjátékon kiadtak egy feladatot a lényege kell irni egy forgatókönyvet az osztályunkról. Rózsa kiabálta hogy ő legyen a főszereplő (itt nem a b-sekkel kel eggyüt dolgoznunk) De tanárnő mondta hogy itt mindenki saját magát foglya előadni. A többbi óra hamar elment.Hazamentem megtanultam majd elkezdtem írni a dal szövegét.Szerintem Gitárra fogom írni.eddig ennyi van meg az én részemből:
Hiányod fáj,
Szemem könnyes.
Nem vígasztal már...
Úgy fáj.
Remélem jó lesz. Már előre félek. Úgy szerettem volna Petivel lenni de nem volt ott így vagy egyedül lesz vagy mással (Rózsával).Annyira rossz a kedvem. Szomorú vagyok, És nem tudom miért. Bekapcsoltam a számítógépemet és 3 órán keresztül ezt a két zenét halgattam: Children Of Distance (COD) Búcsúlevél2 „Majd beléd rúg egy féreg és elvárja, hogy nevess, Én meg megdöglök, hogy szeress”
Anti Fitnes Club (AFC) Kötéltánc „ Ezer év sem elég, hogy belül újra rend legyen.”
Lementem a konyhába és leültem az asztalhoz. A vacsi jó volt: krumpli, hús. Fel akartam menni a szobámba amikor anya megálított és azt mondta nagyon keveset beszélek, én erre azt válaszoltam, hogy csak sok a tanulnivaló. Aha, persze. Vagy inkább legszivesebben bezárkóznák a szobámba és verseket írnék. Felléptem az internetre és találtam egy oldalt amin lehet írni Meséket, Verseket, dalokat, leveleket, Kitalált történeteket, Kitalált leveleket, És ennek az a lényege, hogy én pl. írok egy levelt más szól, hogy tetszik neki és, hogy felhasználhatja- e mondjuk odaadni valakinek és ha én igent mondok akkor nyugodtan csinálhat vele valamit. Feltettem néhány verset és kerestem dalszövegeket az ének házihoz. Ez nem csalás csak egy kis segítség smile hangulatjel . Nézegettem az oldalt majd találtam egy gyöníörű levelet:
Kedves Sz.!
Nem merlek megszólítani, Nem merek odamenni hozzád. És ez nagyon fáj. Tudom számodra nem fontos az a dolog amit érzek/mondok. De nekem csak ez maradt. Te elmész, Én pedig maradok. Te könnyen veszel mindent én pedig a legkisebb csalódás miatt is könnyezek. Neked híres a neved, téged mindenki ismer. Nekem van 5 igaz barátom. Az én nevemet senkise jegyzi meg és nem azért mert nem jó a memóriájuk, hanem azért mert én nem vagyok fontos. Én könnyezve nézlek a távolból. Te oda jössz hozzám „belém rúgsz” majd kinevetsz. Én othon tanulok, olvasok, írok. Te készítesz az összes ismerősöddel -azokkal is akiket nem ismersz- vagy 100 fényképet és kiteszed facebookra. Te gúnyosan bámúlsz rám, Én csalódotsággal rád. Az én szívem büszke lehet magára mert sokszor bántottad és mégis működik. A te szived szégyelheti magát mert gúnyt űzött belőlem. Én nem vagyok feltünő, én nem ismerem a híres dalokat, Én nem játszom meg magam. Te nyugodtan mosolyogsz bűntudat nélkül, te boldog vagy, te nem veszel ember számba, te nem tulajdonítasz nagy dolgot egy sziának.Ha ezt valaha olvasod nem fogod tudni, hogy rólad szól mert ebben az egészben a legszomorúbb, hogy nem veszed észre. Nem szerettelek volna elveszíteni de nem tudok mit tenni, egyetlen dolog van ami még sikerül: az, hogy csak othon bőgöm el magam.
Üdv:Aki sokat Szenvedett
Ez a levél nagyon szép. Jesszusom. Na most már alszok. Jóéjt!.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése