2016. február 13., szombat

D.A.S a kémsuli 1.rész

Augusztus, 30. Hétfő
Az egész augusztusom tönkre ment. Nem mentem el egyszer se itthonról, nem élveztem a nyári szünetet. Egy fesztiválon sem voltam! Egész hónapban vagy anyát győzködtem, vagy bőgtem. Először csak könyörögtem neki aztán kiabáltam vele a végén pedig megfenyegettem, hogy elmegyek itthonról, de tudja, hogy úgyse tenném meg. Nekem Lili és Dávid igen sokat jelentenek. Sírva pakoltam be, és közben folyton apát szidtam magamban. Már csak pár kis apróságot tettem be amikor a kezembe akadt a zene lejátszóm. Nem voltak rajta dalok, de azért azt is elpakoltam. A bőröndömet bezártam és levittem az ajtó elé. A szobámban mindent elkészítettem holnapra. Akármennyire nem akarok oda járni, az első benyomás igen fontos. Nem szeretném, ha az egész 4 évem alatt egyedül lennék. A ruhám egyszerű, praktikus és még jól is néz ki. A sort és az ujjatlan póló egy örök ,,kombó", A tankönyveimet betettem a váll táskámba a füzeteim és a toll tartóm mellé. Ugyanannyira izgultam mint a gimi első napján szoktak az emberek. De reméljük, hogy itt egy osztályban nem vagy 40-en lesznek.
#
Este nem mentem le vacsizni mert nem szerettem volna könnyes búcsút. Majd holnap reggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése