2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 11.rész

Rendben. Viszlát-mondtam a könnyimmel küszködve.Elindultam. A kórház előtt felhívtam apát, hogy jöjjön el értem. Be száltam az autóba majd elindultunk. Nem kérdezett semmit. Amikor hazaértünk megtanultam, bepakoltam, És írtam egy dalt. Elővettem a gitárom írtam rá egy dallamot és eljátszottam. Nagyon tetszik smile hangulatjel .Mostmár tényleg lefekszek.Jó éjt napló!smile hangulatjel
Szeptember.27.szerda.
Reggel amikorfelkeltem borzalmasan festettem. Egész este nem tudtam aludni és a telefonomat bámultam, hogy mikor csörög már. Eléggé buta vagyok mert szerintem nem hajnali 2-kor fognak felhívni. De nem baj, ez az én formám. Felvettem egy szakadt csőszárút fekete pólóval és életemben elősször RÓZSASZIN szandát társítottam hozzá. A napszemüvegemet is fölvettem ami illik a lila nacimhoz. Felkaptam a táskámat és mivel késő volt elindultam gyalog.Lehet, hogy Peti megsebesűlt de azért jó kedvem volt. Hát én eléggé furcsa vagyok. Egész éjszaka nem alszok mert várok egy olyan hívásra ami tuti nem este lesz, reggel pedig tök jó a kedvem. Beértem a suliba és elmentem a büfébe venni egy muffint. Felmentem a terembe és egyszerüen alig fértem át a padomhoz. Amikor leültem egy lány felkiáltott: -ott van!-és vagy 40 db. Ember szaladt oda hozzám és egyszerre kérdezgetté, hogy mi van márkkal. Jesszusom ezeknek mi a bajuk? Össz-vissz elájult és meg nézték hogy történt-e valami. Na mindeggy hirtelen megcsörrent a telefonom amikor felkiálltottam, hogy csendet ez Peti lesz akkor mindenki olyan csenben lett, hogy egy legyet is meghallotunk volna. Felvettem a telefonom és Peti szólt bele. -Szia hercegnő. Hallom aggódtál értem.-mondta kissé szórakozva. Igen lehet, hogy aggódtam érte de ki nem?-Jajj de el vagy telve magadtól. De csak hogy tudd a termünkben topzódik kb úgy 40 lány azt várva, hogy mi történt veled smile hangulatjel .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése