2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 3.rész

.Na és erre mit írt? ,, 4-re ott vagyok”.-
-Tényleg? Ez olyan jó nekem nem szoktak ilyet küldeni frown hangulatjel -
-Jaj semmi baj, csak átjön és segít nekem abban, hogy jól tudjam előadni smile hangulatjel -
-Tényleg, ez csak egy kis segítség smile hangulatjel -
-Aha, egyébként eljössz velem a büfébe?-
-Igen-aztán elindulrunk a büfé felé. Amikor megláttam Lillát és Klárit. Gyorsan odaszaladtam és el mondtam nekik mi történt. Mindhárman próbáltak nekem Tanácsot adni. Klári azt mondta, hogy vegyek fel valami csinit. Lilla azt, hogy szerinte ne öltözzek át mert akkor Peti észrevenné, hogy vártam. Kata pedig azt, hogy csak adjamönmagam. Szerintem Katára fogok halgatni. Még volt Két fizika Varga Balázs tanár úrral, amin szintén végig zenét hallgattam.Fizika után Töri Juhász Levente tanár úrral amire viszont odafigyeltem mert neki állitólag mindenhol van szeme smile hangulatjel. Töri után Szinjáték, ahol Kaptunk egy forgatókönyvet és Jövő hét Péntekre kell megtanulnuk. Én Vagyok a 3. főszereplő aki Vivi riválisa, a darabban a nevem Zoé.na ki az első. ki más lenne mint Rózsa ő játssza Vivit az énekest. Hiszen már játszott filmben szöveggel és ő a szinjáték vezetője. A másod főszereplő Márk aki Robert menedgert játszotta de Rózsa azt akarta, hogy Peti legyen. Na miért? Mert tehetséges és az eggyik legmenőbb Fiú a suliba. De Rózsa sem panaszkodhat. Sőt még én sem mert általában csak a menőbbek szoktak főszereplők lenni. Peti ebben nem szerepelt Kata egy mellékszereplő lett. És mivel a B-sekkel együtt van a szinjátékunk Klári Játszotta az Énekes testvérét Lilla pedig mint aláfestő zanész Kiált a szinpad szélére és ott zongorázott. A többiek nem szerepeltek. Egyébként ez a darab egy Énekesről szól aki nagyra tör fel viszont beképzelt lesz öszeveszik a testvérével és kirúgja a menedgerét de aztán vissza veszi mert Zoé (én) feltörekszik és elveszi a rajongóit de a vége Happy End mert Vivi rendes lesz és egy szerelmes dallal visszaveszi a rajongóit. Fúj nyálas lesz. Az első felét elpróbáltuk majd mehettünk szünetre. Ebédszünet alatt általában mindig az udvaron vagyunk. leültünk a lépcsőre én és Kata. Oda pillantottam a füves részre. És ki állt ott? Peti Rózsa és ,,néhán” (az összes ) tizenkettedikes. Ellősször rosszul esett, de aztán rá jöttem, hogy nyugottan odamehetek hiszen én is az eggyik legmenőbb vagyok. Apa és anya tanárok így sok még végzős diák is ismer meg egyébként is Szinjáték, Dráma, ezek mind menő szakkörök. felhúztam Katát majd elindultam feléjük. Be áltunk akörbe majd halgattuk, hogy míről beszélgetnek. 5 perc után Peti félre hívott mire mindenki elkzdett huhogni, Rózsa pedig hiszti rohamban tört ki. Hát ez van. Aztán valami olyat kérdezett amitől azt hittem elájulok. Ez volt az: -Figyelj! Nem lenne baj, ha a barátnőm is jönne? Mert most hívott, hogy holnap már megy vissza Miskolcra és, ez az utolsó közös napunk, viszont neked pedig megigértem, hogy átmegyek és segítek. Na? Mit szólsz hozzá?-ebben a pillanatban megált bennem az ütő.-Persze jöjjön nem baj, úgyis csak segíteni jössz át-Mondtam a leghihetőbb hangon. Segítettek azok a videók amit általánosban néztem: Hogyan hitesünk el dolgoket emberekkel. Sokat néztem és tényleg segített. Oda mentem a körhöz megkérdeztem Katát, hogy el jön e velem a büfébe persze nem oda indultam. amikor eljött elmentünk a büféhez és el mondtam neki, hogy mi történt.Aztán vettem Rágót. Végül becsengedtek. Bementünk aztán kipakoltam Angolra. Majd valaki megdobott. Hátrafordultam és ott ált Peti. Cukin rámmosolygott én pedig visszamosolyogtam rá. Pedig legszivesebben pofon vágtam volna. De nem tettem. Bejött tanárnő és valami olyat mondot Gábornak hogy: háj. hány varjú? Aztán felírta a táblára: Hi How are you? Le kellet irnunk a füzetbe majd magyarul is: Szia, Hogy vagy? Aztán tanárnő felirta a választ angolul majd magyarul: Hi, thank you. Szia köszönöm. Gábor megkérdezte miért nem csókolom azt mondta Annamari tanárnő, hogy az angolban nicsen magázódás. Ez nagyon furcsa volt. Tanárnő felírt egy nagyon hosszú párbeszédet majd nekünk lekellet másolni és otthon lefordítani.Csengetésnél nem mentünk ki mert a következő óránk is angol lesz. Mindenki a hellyén maradt és amíg tanárnő kiment mindenki elkezdte a házit. Így gondolhatnánk azt, hogy szorgalmas az osztály, de mégsem az hiszen mindenki Katáról másolta hiszen ő tanult angolt általánosban 1 osztálytól. Néhány percel később bejött Tanárnő és leírt mégegy párbeszédet amit szintén le kellet fordítanunk othon. Amikor kicsengettek elmentem szinjátékra ahol gyakoroltuk a beszédgyakorlatot majd hazamentem. Felmentem a szobámba, hogy le szedjem a plakátokat de aztán inkább hagytam. Hiszen én ilyen vagyok. Szeretem a C.O.D.-ot. Elmondtam anyáéknak, hogy ma át jön Peti és a barátnője segíteni nekem a dalban amikor azt mondtam hogy Peti apunak felszaladt a szemöldöke de amikor hozzátettem hogy jön a barátnője is akkor vissza jött a plafonról a homlokára. Anya felbontott egy csomag csipszet beleöntötte egy tálba majd odaadta, hogy tudjunk mit enni.1 óra mulva megérkezett peti laza csőnaciban fekete kapucnis pulcsival, És a barátnője krémszinü tavaszi csizmában egy fekete csőnadrágban és egy krémszinü bőrdzsekiben. Én pedig fehér top kék csőnadrág fehér martenz kék pulóver és még mindig tupirozott haj. Ha mi hárman Egymásmellé áltunk volna akkor úgy néztünk ki mint a divatmagazinoknak a címlapja smile hangulatjel . Felhívtam őket a szobámba amikor a lány megszólalt
-egyébként szia! A nevem zoey-
-zoey? Amerikai vagy?-
-Hát anyukám a születésem után 2 hónappal idejött ezért lettem zoey.-
-szép neved van. Az én nevem Viki.-
-Neked is szép.-
-Most tényleg a nevekről fogunk beszélni?- kérdezte röhögve Peti
-Nem, figyelj leugrok a csipszért a konyhába addig beállitod a gépemen a karaoket?-
-aha- Mondta elképesztő mosollyal. Ami szinte megbabonázott. Hírtelen nőtt két szárnyam, ami fel akart vinni.De azután észrevettem Zoey-t aki ott csüngött Petin
és éppen arról dumálnak, hogy mennyire szeretem a C.O.D-t . Hát én ilyen vagyok. lementem a konyhába, felhoztam a csipszet és elkezdtük a próbát Peti és zoey 7-ig maradtak ! És a végén már nagyon jól tudtam a szöveget amikor zoey kiment a fürdőszobába Peti újra kezdte a dalt és én elkezdtem énekelni. Felált és odajött hozzám, ő is énekelte velem a refrént amikor pont elkapta a tekintetemet éppen egymás szemébe néztünk a sugárzó zöld szeme szinte égetet, azthittem elájulok. Ez mindössze 1 másodpercig tartott mert abban a pillanatban bejött zoey és Peti hirtelen rá nézett. De én láttam amit láttam az a tekintett nem csak haveri volt.
Annál sokkal több. Na mindeggy mert zoey nyavajgott egy kicsit és el indultak. Peti amikor felvette a kabátjátt rám kacsintott és sok szerencsét kívánt a holnapi énekarhoz. Amikor lementem anyához mindent ellmondtam neki. Nagyon örült, neki ez olyan ,, Tini szerelem” fuj. smile hangulatjel.Spanyolra megtanultam egy párbeszédet, szinjátékra pedig a szövegem felét fáradt vagyok.
Szeptember.20.szerda.
Tegnap alig aludtam, de tényleg azon agyaltam, hogy hogy adjam majd elő a dalt magasan mélyen esetleg normálisan. Vagy, hogy vajon bekerülök-e ? Később rájöttem teljesen hiába agódtam.Ja és el ne felejtsem Petit.De kezdjük az elején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése