2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 2.rész

Majd amikor tanárnő nem figyelt gyorsan odadobtam a cetlit. Elolvasta majd viszadobta ez volt ráírva: ,,4-re ott vagyok”. ÁÁÁÁÁÁÁ. Tanárnő felált és odament Ádám padjához -Ádám! Egy óra alatt ennyire jutottál? Ez csak 3 -mondta szigorúan tanárnő.-Ezt le tetszik osztályozni ?-kérdezte meglepett hangon-igen mitt hittél csak úgy rajzolgatunk?nem erre mindenki jegyet kap-ebben a pillanatban mindenki elkezdett gyorsan firkálni valami szebbet. Nekem nem volt vele gondom. Én megcsináltam óra elején. Rózsa egy cicát rajzolt neki 4 lett, Márk egy tavat egy kis házzal a partján ő 5 kapott, aztán hozzám jött megdicsérte mert nagyon élethű volt és kaptam rá egy 5, Balázs a gyümölcstálra 3, Zsófi mivel semmit sem csinált 1, Kata 4 a mókusra, Peti 4 egy törött szívre, Éva 5 egy nagy csokor virágra,Gábor 5 egy zongorára.Amikor kicsengettek Felpattantam és odamentem Katához de csak akkor amikor már Peti nem volt bent a teremben.Szinte egyszerre kezdtük ell-Mit írt?-kérdezte nagyon izgatott hangon.
-Hát tudod véletlenül hangosabban énekeltem a dalt és ő is hallota és az volt a cetlibe irva, hogy:,,Szép a hangod viszont kissé hamis, ha akarodd akkor ma átmegyek és segítek benne,hogy jobban tud. Na?”. Erre én ezt írtam:,, Gyere, úgyis csak tanulnom kell eléggé unalmas vagyok :)” .Na és erre mit írt? ,, 4-re ott vagyok”.-
-Tényleg? Ez olyan jó nekem nem szoktak ilyet küldeni frown hangulatjel -
-Jaj semmi baj, csak átjön és segít nekem abban, hogy jól tudjam előadni smile hangulatjel -
-Tényleg, ez csak egy kis segítség smile hangulatjel -
-Aha, egyébként eljössz velem a büfébe?-
-Igen-aztán elindulrunk a büfé felé. Amikor megláttam Lillát és Klárit. Gyorsan odaszaladtam és el mondtam nekik mi történt. Mindhárman próbáltak nekem Tanácsot adni. Klári azt mondta, hogy vegyek fel valami csinit. Lilla azt, hogy szerinte ne öltözzek át mert akkor Peti észrevenné, hogy vártam. Kata pedig azt, hogy csak adjamönmagam. Szerintem Katára fogok halgatni. Még volt Két fizika Varga Balázs tanár úrral, amin szintén végig zenét hallgattam.Fizika után Töri Juhász Levente tanár úrral amire viszont odafigyeltem mert neki állitólag mindenhol van szeme smile hangulatjel. Töri után Szinjáték, ahol Kaptunk egy forgatókönyvet és Jövő hét Péntekre kell megtanulnuk. Én Vagyok a 3. főszereplő aki Vivi riválisa, a darabban a nevem Zoé.na ki az első. ki más lenne mint Rózsa ő játssza Vivit az énekest. Hiszen már játszott filmben szöveggel és ő a szinjáték vezetője. A másod főszereplő Márk aki Robert menedgert játszotta de Rózsa azt akarta, hogy Peti legyen. Na miért? Mert tehetséges és az eggyik legmenőbb Fiú a suliba. De Rózsa sem panaszkodhat. Sőt még én sem mert általában csak a menőbbek szoktak főszereplők lenni. Peti ebben nem szerepelt Kata egy mellékszereplő lett. És mivel a B-sekkel együtt van a szinjátékunk Klári Játszotta az Énekes testvérét Lilla pedig mint aláfestő zanész Kiált a szinpad szélére és ott zongorázott. A többiek nem szerepeltek. Egyébként ez a darab egy Énekesről szól aki nagyra tör fel viszont beképzelt lesz öszeveszik a testvérével és kirúgja a menedgerét de aztán vissza veszi mert Zoé (én) feltörekszik és elveszi a rajongóit de a vége Happy End mert Vivi rendes lesz és egy szerelmes dallal visszaveszi a rajongóit. Fúj nyálas lesz. Az első felét elpróbáltuk majd mehettünk szünetre. Ebédszünet alatt általában mindig az udvaron vagyunk. leültünk a lépcsőre én és Kata. Oda pillantottam a füves részre. És ki állt ott? Peti Rózsa és ,,néhán” (az összes ) tizenkettedikes. Ellősször rosszul esett, de aztán rá jöttem, hogy nyugottan odamehetek hiszen én is az eggyik legmenőbb vagyok. Apa és anya tanárok így sok még végzős diák is ismer meg egyébként is Szinjáték, Dráma, ezek mind menő szakkörök. felhúztam Katát majd elindultam feléjük. Be áltunk akörbe majd halgattuk, hogy míről beszélgetnek. 5 perc után Peti félre hívott mire mindenki elkzdett huhogni, Rózsa pedig hiszti rohamban tört ki. Hát ez van. Aztán valami olyat kérdezett amitől azt hittem elájulok. Ez volt az: -Figyelj! Nem lenne baj, ha a barátnőm is jönne? Mert most hívott, hogy holnap már megy vissza Miskolcra és, ez az utolsó közös napunk, viszont neked pedig megigértem, hogy átmegyek és segítek. Na? Mit szólsz hozzá?-ebben a pillanatban megált bennem az ütő.-Persze jöjjön nem baj, úgyis csak segíteni jössz át-Mondtam a leghihetőbb hangon. Segítettek azok a videók amit általánosban néztem: Hogyan hitesünk el dolgoket emberekkel. Sokat néztem és tényleg segített. Oda mentem a körhöz megkérdeztem Katát, hogy el jön e velem a büfébe persze nem oda indultam. amikor eljött elmentünk a büféhez és el mondtam neki, hogy mi történt.Aztán vettem Rágót. Végül becsengedtek. Bementünk aztán kipakoltam Angolra. Majd valaki megdobott. Hátrafordultam és ott ált Peti. Cukin rámmosolygott én pedig visszamosolyogtam rá. Pedig legszivesebben pofon vágtam volna. De nem tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése