2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 14.rész.Szeptember. 28. csütörtök.

14.rész.Szeptember. 28. csütörtök.
Ma reggel korábban keltem mint szoktam. Kinyitottam az ablakomat, de aztán meggondoltam magam mert nagyon hideg volt. Kezdődik a télidő. Felvettem a fekete csőszárú nacimat lila pulóverrel fekete mellénnyel fehér tornacipővel fehér sállal és a fekete bőrkabátomal. A hajamat a jobboldalon hátra húztam a bal oldalra ami így nagyon menőn nézett ki lementem a szobámból és egnéztem a tükörképemet. 10/10. Nagyon jól nézek ki. Felkaptam a táskámat és elindultam a suliba ( nem volt kedvem kocsikázni). Elmentem a büfébe és vettem egy csomag epres rágót (nyami).amikor beértem a terembe azt hittem őrültekházába kerültem. Mindenkinél volt egy kókuszgolyó és azzal dobálta a másikat.leültem a helyemre és két dolgot kérdeztem Katától: 1.-Honnan van Kókuszgolyó? 2. Tényleg keveset beszélek?-
-1. Gabó (Gábor) hozdta 2. Igen! Kérdezek valamit és te azonnal válaszolsz rá és elintézed. De ez nem baj, Nagy a fantáziád és többet álmodozol mint beszélsz.-Mondta mosolyogva. Nem szóltam rá semmit hiszen ez igaz. A többiek még javában gusztustalankodtak amikor az a fránya Balázs tanár úr úgy döntött, hogy matek órát fog tartani. A kis gonosz. Én néztem őt és mosolyogtam de egyébként zenét halgattam. Na mit? C.O.D. : Búcsúlevél2. Megfogok őrülni pár nap múlva itt van a C.O.D. Tegnap láttalak zenéje. Áááááááááááááá. De inkább vissza az órára!Kata megrúgta a székem lábát és a 3-as padnak köszönhetően nem estem ki. Kivettem a fülemből a fülest és rá néztem- Mi az?-
-Tanár úr szólt!-
előrefordultam és tényleg! Tanár úr éppen szúrós szemmel nézett engem o-ó.Bocsánatott kértem majd tovább halgattam a zenét, de most jön a hab a tortán! Leejtettem a telefonomat, és igen kihúzódott belőle a fülhalgató és ezért mindenki hallotta, hogy mit halgatok tanár úrral együtt.
-Lívai Viktória! Azonnal menj az igazgatóiba!-
-Elnézést máris megyek-mondtam gúnyosan. Hupsz grin hangulatjel .
odaértem az igazgatói elé amin egy tábla volt: Molnár László
kopogtam majd bementem
-Jó napott!-
-Szia... Viktória!? Mi történt?-
-Zenét hallgattam az órán fülhalgatóval leesett a telefonom és az egész osztály hallota a dalt-
-Rendben az igazolatlan órát beírja majd tanár úr visszamehetsz az órára-
-Köszönöm. És elnézést-bementem a terembe és 3 másodperc után ki is csengettek.Odamentem Petihez és minden bevezetés nélkül elhívtam moziba.
-Pénteken ráérek.-
-Nem akkor van a dobolás?-
-Elmarad.-
-oké, és mit nézzünk?-
-nem tudom-
-One diraction a szinfalak mögött. Na jó ez vicc volt.Nincs ötletem.-
-Meki?-
-van olyan film?-
-Nem.Menjünk el mekizni-
-oké.De kettesben!-
-Ha akarod-mondta szemtelenül cukin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése