2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 4.rész

Gyorsan felöltöztem és sminkeltem majd elindultam. Ének előtt kiderült, hogy Peti és Zoey szakítottak. Versírás órán Tanárnő kiosztott egy lapott amire ez volt írva: Írj egy verset egy állatod emlékére. Ez egy dolgozat volt. Tanárnő még órán kijavította nekem 5 lett éljen. A többi óra viszonylag gyorsan eltelt aztán jött amitől féltem. Az énekkar. Amikor beértem Lilla és Márta tanárnő már ott voltak Peti pedig velem együtt érkezett. Rám mosolygot majd biztatóan bólintott és leült a hellyére. Aztán jöttek sorra a diákok 6 ember énekelt előttem amikor a nevemet hallottam. Az ütő hirtelen megállt bennem. Feláltam remegő térdekkel, és vártam, hogy bekapcsolják a karaoket. Aztán elkezdődött de én teljesen elbambultam. Elnézést kértem majd újra inditották. Elkezdtem a dalt elősször félve majd Petire néztem és hírtelen minden izgulásomat elfelejtettem becsuktam a szemem majd teljes átéléssel elkezdtem énekelni. Amikor kinyitottam Peti csak bámúlt rám azthittem nagyon rosszul énekeltem. Tévedtem. Hírtelen mindenki elkezdett tapsolni. Ez olyan fílmes pillanat volt. Na ez lényegtelen. Susogtak pár percig majd tanárnő gratulált ahoz, hogy bent vagyok és én lettem a főénekes. Nem tudtam mi az, nem baj majd megkérdezem Petit hazasétáltam elujságoltam anyának, hogy mi történt és megtanultam. Aztán felléptem facera. Vagy 1 hónapja nem voltam fent 11 jelölés az osztály Klári és Lilla. Amikor észrevettem, hogy már 11 óra van. De jó, megint hullafáradt leszek.Jóéjt.
Szeptember.21.csütörtök.
Jesszusom. Ááááááááááááááá. A mai nap hírei. Juj. Na mindegy kezdem az elején. Felkeltem, belenéztem a tükörbe és mi nézett vissza rám? Egy óriási patanás a homlokomon.Kerestem valami krémet rá. Találtam is. Rákentem és csodák csodájára elmúlt, éljen!!!!! amikor beértem eszembe jutott, hogy nincs kész a matek házim így elkértem Katától.Szerencsére le tudtam másolni amikor Peti is megérkezett megkérdeztem tőle mi az a főénekes ez volt a válsz: -az olyan ember aki az iskolai előadásokon egyedül is énekel- mondta. Nekem pedig elkerekedett a szemem.-Mi? Mármint egyedül mindenki nélkül?-kérdeztem ilyedten.-igen- válszolta mosolyogva. Csendben leültem a helyemre és egész matekon nem figyeltem oda.A többi óra viszonylag elment. Amikor jött a spanyol. Bejött German Tanárúr amikor ádám felált és bekiabálta ezt: ¿Cómo está usted , señor ? Ezt mindenki viccesnek találta csak az volt a gond, hogy tanár úr válaszolt is rá, jó bőven. Ádám elnézést kért és leült aztán tanár úr diktált. Majd jött az ofő óra. Bejött tanárnő és egy nagy hírt mondott el: -Gyerekek! Holnap karaoke est, aki szeretne jelentkezzen Pétert, Viktóriát és Rózsát automatikusan felírtam, viszont ki kell választaniuk egy dalt ki akar még jelentkezni?-
Ez a hír is sokkolt de nem annyira mint amit Peti mondott: -Hé viki! Akarsz duetett énekelni?-Mi? Peti velem mi addig gondolkoztam még Peti betudta egy nemnek és megkérdezte Rózsát is ő persze habozás nélkül igent mondott. Nem hiszem ell hisz nem is mondtam nemet csak elképedtem erre pont Rózsát hívja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése