2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 8.rész

-ezel most mire célzol?-
-semmire. Csak mondtam-
-Értem. És Balázs?-
-Á.Csak azért hívtam ell mert te meg elhívtad Rózsát-csuszott ki a számon.hupsz
felvonta a szemöldökét majd ezt kérdezte:-Mi?-
-Hát azért Hívtam Bazst mert te meg Rózsát választottad és másnak pedig nem jó a hangja.-mondtam a frappáns választ.
-Értem.Na és, mondjuk mesélj magadról. Egy különleges csaj vagy.-
-Szeretek gitározni, énekelni, szinészkedni, verset írni, Dalt írni, gitározni.És te? Mesélj magadról.
-Szeretek dobolni és fotózni, énekelni.
-ennyi?-kérdeztem meglepetten
-miért túl unalmas vagyok?-
-nem dehogy, csak olyan titokzatos vagy.- erre Peti elröhögte magát. Jó ciki volt de akkor is ez az én véleményem
Végre megérkeztünk a kapunál elköszöntem Tőle. Ő rám kacsintott küldött egy mosolyt majd bementem, anyáék már aludtak (fura). Aztán amikor felértem a szobámba akkor tudatosult bennem, hogy hazakisért.ÁÁÁÁÁÁ. Felléptem facera és hálla az égnek fent volt Lilla. Boldogan ecseteltem neki, hogy mi történt de aztán meguntam és felhívtam. Este 9-től 11-ig végig visongtuk. Csoda, hogy nem jöttek át a szomszédok 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése