2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 1.rész Péntek. Augusztus 29.


Reggel korán keltem. Végre megérkezett a csomagom: egy fekete bakancs. Éljen. Ebben szerettem volna menni a gólya táborba ahová anya szerint menni kell mert ott ,,megismerhetjük talán a legfontosabb embert az életünkből”. Mi van???? Nem fogok ismerkedni, és még kevesebb kedvem van a Balatonon lenni mert a gót,rock és emó stílusomhoz nem fog passzolni a barna bőr. De akkor is be kellet pakolnom, néhány hacukát csak úgy bedobtam a bőröndömbe majd becipzároztam a tetejét és kész is voltam.
 - Viki! Csomagod jött- kiabálta anya borzasztóan éles hangon. -Nekem? Az nem lehet-néztem rá furcsán hiszen az általánosban nem igazán volt barátnőm Annán kívül.

Ő azonban már nem él. El ütötte egy autó. Ő volt az egyetlen barátnőm. Amikor el hunyt úgy döntöttem szomorúságomban három sötét műfajt fogok keverni. így jöttem ki én : Rock, Emo, Gót. Talán ezért kerülnek el a buszokon...

 Teljesen el bambultam. Arra eszméltem fel, hogy anyánál egy irtó nagy kés volt és olyan kislányosan megkérdezte:
 -Nem akarod felbontani? A suliból jött- Mondta izgatottan
-Dehogynem- Majd elvettem tőle a dobozt és kinyitottam, ezek voltak benne: Két toll, Egy Füzet, Iskolai szabályzat (na ne nem lehet fekete körömlakk, nem baj majd lesz lila smile hangulatjel ) és egy nyaklánc a suli jelképével egy hold mellette egy rózsaszín karika na ne most komolyan a fekete, lila és kék cuccaimhoz egy rózsaszín nyaklánc??????
 A szabályzat szerint pedig kötelező, mert ez egyfajta ,,belépő”. Voltak igen furcsa dolgok is a szabályzatban pl.: Tilos a 6 cm-nél nagyobb magassarkú, (jesszusom ki tud abban járni?) A nagyon kivágott póló, (engem nem érint én fekete, csipkés, hosszú ujjúban szoktam lenni) És a fekete körömlakk (na neeeeeeeeeee). Ennyit erről a többi csak olyan átlagos ,,nem szabad rongálni” vagy ,,Tilos a dohányzás az iskola területén” ezek sem annyira érintenek.
Végre mindennel kész vagyok és egy hulla gyors zuhi és fog mosás:( még írok egy verset majd el alszok Jó éjt!)

Szombat. Augusztus 20.

Indulunk Kelenföldre (onnan megyünk vonattal Balatonra). Ma olyan semmilyen kedvem van úgyhogy inkább nem hallgatok zenét. Végre elindultunk az autóval Mikor megláttam egy repülőt a 18. kerületben, Budapesten ez már szokásos volt. És mehettünk a 11.es kerületbe. Egy kis idő múlva ott voltunk az állomáson.

Meg láttam néhány velem egy idős gyereket ezért odamentem hozzájuk. egy velem egy magasságú barna hajú lány állt meg előttem
-Szia! Én Hirgi Katalin vagyok, bizonyára te vagy Viktória?- Mondta Boldog hangon
-Igen, az én nevem Lívai Viktória- Mutatkoztam be nem valami kedves hangon
-Tanár nő megjött Viki! Most már indulunk?-Kiabálta Kata egy magas 28 évesnek kinéző barna hajú nőnek
 -Bizonyára te vagy Lívai Viktória-Mondta nagyon kedvesen
 -Csak Viki-mondtam kissé flegmán aminek anya nem örült volna
-Rendben Viki Tedd le a bőröndjeidet ide- Mutatott egy kis helyre amely a vonatban volt
-Máris
- Oké szálljatok fel! Tessék a jegy- nyomta a kezembe, megnéztem a számát 2.vagon 35-ös hely
– A tied hányas?- kérdezte Kata odanyújtottam felé megnézte majd el szomorodott – Neeee az enyém 2.vagon 10-es hely, más mellet fogsz ülni- mondta szinte sírva
- Igen tudom, Majd találkozunk ha leszálltunk- mondtam
-Igaz! - és máris jobb kedve lett.

 Felszálltam a vonatra és megláttam, hogy fülkék vannak, na ne!!!!! Kivel kel 4 órán keresztül egy levegőt szívnom? El indultam a helyemre és ahogy mentem meg állított egy szőke lány
-Hova, hova? - nem foglalkoztam vele tovább mentem majd miután kikerültem újra meg állított
– A nyomiknál éppen gyűlés van!-Mondta cseppet sem kedves hangon
- Rózsa állj le!-mondta egy barna hajú nálam kicsit magasabb barna szemű lány
-Agh-szólt Rózsa és elmentek
-Szia! A nevem Viki-suttogtam kissé meg illetődötten
-Szia! A nevem Lilla a-s vagy vagy b-s?-
-A-s és te?-
-B-s melyik a te helyed?-
-35-ös-
-Az enyém a 36-os Klárié pedig a 34 de örülök neki, legalább lány lesz velünk-
-Ki az a Klári?-
-Ott szőke a haja és magas!-mutatott egy lányra akin narancs sárga playsouit volt, lapos talpú szandállal, kontyba fogott hajjal, és színes napszemüveggel. De jó csak én öltöztem fekete hosszú fűzős ruhába, bakanccsal? Szerintem igen. hiszen Lillán egy türkiz zöld fél vállas póló volt. türkiz nadrággal és egy laza tornacipővel.

Pár perc után beültünk a fülkénkbe, még egy hely volt szabad a 33-as, addigra odaért Klári is.
- Szia ! Lilla és szia...
-Viktória- segítette ki Lilla-
-Csak Viki-
-Szia Viki én Retin Klára vagyok, egyébként nem tudjátok ki a negyedik?-
-Hát én! A nevem Hendre Éva és ti kik vagytok?-Mondta annyira vidáman, hogy még nekem gótnak is kedvem lett volna mosolyogni .....smile hangulatjel de aztán mégsem tettem.
-Merri Lilla vagyok- kiáltotta oda neki először Lilla-
-Én Retin Klára-mondta majd leült a helyére
 -Én pedig Lívai Viktória egyébként csak Viki-szóltam
-Értem, és te miért vagy gót?-kérdezte. Na erre meglepődtem-

-Bocsi de ezt a témát inkább hanyagolnám-
-Oké, és kinek mi pl. a kedvenc zenéje?-
-Sam Tsui és Christina Graham-Just a dream - szólt Lilla-
-Ellie Gouding Love me like you do.És neked Viki?- kérdezte Klára-
-Én inkább a magyarokat szeretem, mint pl.: Children Of Distance-
-Hát én, minden fajta zenét szeretek de, legjobban Selena Gomez és Taylor Swift-

Gyerekek most már üljetek le indulunk – jött be a barna hajú nő aki később rájöttem az osztály főnökünk -4 óra múlva újra találkozunk- Egyébként a nevem: Juhász Lívia -mutatkozott be- és ne hangoskodjatok !smile hangulatjel -
Pár óra után meg is érkeztünk egy kisebb kempingben. Ott voltak még a B-sek, elköszöntem Klárától és Lillától akiknek oda kellet menniük az osztályukhoz.
 -Áááááááá végre itt vagy! Képzeld el, Rózsával és Zsófival kellet lennem, mindketten olyan szemetek le szólták a virágos bőröndömet, egyébként a te bőröndöd milyen?- ugrott mellém Kata,és a mögöttem lévő táskát kezdte kémlelni
-Fekete smile hangulatjel -
-Szinte tudtam smile hangulatjel -

Pár perc után elfoglaltuk a szobánkat én Katával, Évával, és Zsófival vagyok, aki Rózsával van, és nagyon gonosz, ez a tíz nap is jól kezdődik..

Később megismertük a szaktanárokat, kettőt már ismertem, mert a tesi tanár az apám ,a tánc tanár pedig az anyukám. A többi tanár is jó fejnek tűnt de nem beszélgettek velünk.
1 órával a kipakolás után le lekellet mennünk a partra, hogy ne mindenki a gép és a tv előtt sínylődjön. Én még előtte átöltöztem egy fekete rövidnadrágba fekete bakanccsal fekete oldal pántos toppal és egy fekete fél kezes csipkés levágott ujjú kesztyűvel ( mégiscsak gót vagyok smile hangulatjel ) aztán felkaptam a napernyőm (nem lehet a krétánál sötétebb szine a bőrömnek ) és lesiettünk a partra ami a kempingel egybe volt kötve.
 Ott volt Klári és Lilla is, intettem nekik majd bemuttatam Katát aki nagyon jól elbeszélgetett velük.

-Tényleg benne voltál annak a hogyishivjáknak a klipjében- Kérdezte Kata csodálattal a szemében.
-Igen Jusis Arts-nak a videó klipjében- Mondta Lilla büszkén
-És jó a hangja ?
-Egy pillanat megmutatom- majd elővette a telefonját és odaadta Katának valóban ott volt és énekelt is benne huuuuuuuu.
-Én megyek és kiteszem a napernyőm mielőtt lesülök és nem leszek kréta fehér smile hangulatjel - tettem hozzá mellékesen észrevettem egy helyet ahol még verset írni is tudnék, mert van ott egy kis pad.

El is indultam, de egy fiú és három haverja pont odaült. Néztem egy másik helyet de sehol sincs még egy pad ahová fel tudom tenni a napernyőmet ezért odamentem és szóltam nekik.
-Bocs de ide én szerettem volna ülni-cseppet sem kedves hanggal-
-Peti szerintem húzzunk el innen, mert ahogy látom a halállal van dolgunk – szólt egy fekete hajú nálam 10 centivel magasabb fiú, egy világos barna hajú, zöldszemű srácnak aki igazán helyes volt, de most ez engem a legkevésbé érdekelt mert éppen rajtam röhögnek –
-Mi a bajod? miért vagy ennyire tahó? mert nem veszek közömbös és leunt cuccokat és nem úgy nézek ki mint a többi csaj? Tudod mit Ülj itt tovább és röhögj a három haveroddal, vedd úgy hogy nem szóltam.-mondtam kiadva magamból a dühöm és szépen lassan elsétáltam majd megkérdeztem a tanárunkat, hogy felmehetek e a szobámba mert nem érzem magam jól ,felengedett, viszont Kata, Klára és Lilla tudták, hogy egész más a bajom ezért utánam jöttek, be mentünk a szobámba és megkérdezték mi a bajom
-Semmi csak az a Peti meg az a hülye haverja akkora tahók és előiÍélesek, sőt még a legjobb helyet is elfoglalták és én pedig mivel GÓT vagyok nem lehetek fa színű ( nem tudom, hogy jutott eszembe de az most lényegtelen)-
-Miért mit mondtak? -kérdezte aggódva Kata
-Hát megkértem őket, hogy engedjenek már oda mert az a legjobb hely erre az a hülye fekete hajú azt mondta, hogy : ,,Peti szerintem húzzunk ell mert ez a halál” vagy valami ilyet de nem érdekel felszínesek és miért felszínesek ? Mert fekete a körmöm, a hajam, a sminkem, a ruhám, és hófehér a bőröm, És akkor mi van én is legyek színes és vidám? Nem nem leszek az mert én ilyen vagyok és ilyen is leszek ÖRÖKRE !-
Semmi baj ! Csak két bunkó inkább hallgasd meg mi történt velem -Kezdte rejtélyesen Lilla
Mi ?-néztem rá döbbenten-
Andris az a barna hajú barna szemű srác odajött és megkérdezte mi a nevem meg hogy most megy a jég krémeshez kérek-e valamit áááááááá nem hiszem ell első nap és beszéltem egy irtó helyes sráccal, ja és Klári is észrevett valami Ádámot áááááááááááá- sikította boldogan Lilla, de jó neki én utoljára 1 évvel ezelőtt voltam boldog akkor még élt Anna frown hangulatjel. rossz kedv, borzasztóan rossz, de csak nekem ezért inkább nem mondok semmit lillának mert anygon jól érzi magát de jó neki smile hangulatjel
Később a többiek is bejöttek és elmentünk vacsizni irtam egy gyors dalt de majd holnap befejezem mert itt van Katánál a Gitárja és azon el éneklem. Még gyorsan fogat mostam és zuhiztam majd tényleg elaludtam. JÓ ÉJT smile hangulatjel
Vasárnap.Augusztus.21.
MA annyi dolog történt, hogy csoda ha belefér a naplómba. HU akkor kezdem a legelején Reggel amikor felkeltem nem volt se a dalos se a verses könyvem a párnám alatt, sőt még Kata ésZSófi sem voltak a helyükön. Megnéztem a telefonomon 08:06 reggeli csak 9-kor van akkor hol vannak? Gyorsan át öltöztem egy csini szettbe: Kék ruha (térd felé érő remélem itt szabad) fekete övvel és egy fekete bakanccsal sötét rúzzsal és fekete sminkel, gyorsan újra festettem a körmömet majd kész is voltam (csak 20 perc ) Így 08:30-ra leértem a partra és ki volt ott? Kata. Mi volt a kezében a dalos könyvem oda mentem megálltam mellette, hirtelen felugrott és sikított egyet kérdőre vontam
-Miért van nálad a dalos és a verse könyvem?- kérdeztem tőle Klárától És Lillától akik szintén ott voltak
-hát a Peti és Márk tegnap miután elaludtál bekopogtak és megkérdezték ébren vagy-e még és amikor mondtuk, hogy nem akkor megkérdezték, hogy mivel tudnának téged kiengesztelni és mi gondolkodtunk aztán eszembe jutott a dal, hogy mondtad nem tudod befejezni ezért megbeszéltük, hogy befejezzük a dalodat és ebben tudod Peti is segíteni mert szokott dalt írni úgyhogy elkezdtük de nem lett olyan mint amilyen az első fele amit te írtál ezért ki hoztuk a verses könyved, hogy olyanra tudjuk befejezni amilyenre te is csináltad
volna én pedig addig megírtam rá a dallamot és most lettünk kész ezért nem tudtuk visszatenni a párnád alá- hadarta ell egy szuszra 1 percig némán bámultak rám erre én megszólaltam
-Nem kellet volna már megszoktam, hogy kívülálló vagyok elég lett volna annyi, hogy odaadjátok a padot. Egyébként pedig megnézném a befejezett dalt smile hangulatjel - majd a kezembe adták borzasztóan jó volt, elkértem Katától a gitárját majd megfeledkezve arról, hogy éppen nem szeretek énekelni és nagyon utálok mások előtt szerepelni belekezdtem a játszásába először csak én énekeltem aztán egyre többen a 3 -nál pedig már az összes tanár is még anya és apa is akik végre megérkeztek mert ők csak ma tudtak jönni a munka miatt.
Köszönöm Fiúk ez a dal eszméletlen jó -mondtam nekik
szívesen, egyébként irtó jó a hangod- mondta Peti na ebben a pillanatban beugrott hogy nem is szeretek énekelni odaadtam Katának a gitárt és eltettem a dalszöveget
nem énekelsz nekünk?-kérdezte hirtelen Peti. Uh nem tudtam mit énekeljek
bocsi de nem.-gyorsan segítettem Katának összepakolni a gitárját és elindultam a szobám felé amikor valaki szólított hátra néztem Peti állt ott-igen-mondtam halkan-ugye nem haragszol?-kérdezte ez elég furcsa volt mert ezt már megbeszéltük-nem, nem haragszom de most már megyek – ő még gyorsan rám mosolygott na ez volt az a pillanat amikor Peti
megtetszett be mentem a szobámba Lilla ott volt gondolom hamarabb eljött. Furcsán nézett rám nem tudtam miért, aztán rá jöttem, én mosolyogtam, Én tényleg mosolyogtam nem hiszem ell egy befordulós gót csaj mosolyog ez aztán a furcsa látvány-Mi történt?-kérdezte Lilla óriási szemekkel-nem tudom Peti bocsánatot kért majd rám mosolygott és... ez nagyon furcsa volt- mondtam még mindig mosolyogva-Segíts!-szóltam
rá Lillára-miben?-kérdezte furcsán-nem akarok gót lenni 1 év éppen elég volt ahhoz, hogy gót legyek vagyis belülről mindig is gót leszek de nem akarok gót stílusú lenni-hadartam ell egy szuszra-De hogyan? Ehez kell hajfesték ruhák cipők, de van egy ötletem a tábor után átmegyek hozzátok és elmegyünk
ruhákat cipőket meg hajfestéket venni. Mit szólsz hozzá?
De ne mondjuk ell senkinek, legyen meglepi-Hát oké
Augusztus.28.vasárnap.
Áááááááááááá. Rég nem írtam a naplómba de nem történt semmi alig beszéltünk a többiekkel viszont áááááááááááá.Ma van a nagy átalakítós napom először is ellentünk egy butikba és vettünk négy rövidnadrágot egy rózsaszínt, egy kéket, egy lilát és egy feketét két bakancsot egy fehéret és egy pinket három felsőt egy kéket egy amerikai zászlósat és egy narancs sárgát két pólót egy fehéret és egy zöldet 2 toppot egy rózsaszínt és
egy színeset egy kék sálat egy nyitott színes szandált egy fehér alapon lila csíkos napszemüveget és a végére tartogattuk a hajfestéket. Bementünk egy boltba viszont annyi szín volt, hogy alig tudtam választani de végül a sötétszőke lett az. Aztán elmentünk egy szalonba és szoliztunk egyet ami borzasztó volt és amikor kijöttünk tiszta barna voltam, hűha. Amikor hazaértünk elmondtam anyának mennyibe került ez mind. Csillagászait összeg volt . Befestettük a hajamat és miután kimostuk gyönyörű barna volt. Aztán felvettem egy szettet az új ruháim közül így néztem ki: rózsaszín top, lila nadrág,rózsaszín bakancs plusz anyutól kaptam egy lila háromszög kendőt amit azonnal feltettem a nyakamba. A tükörben viszont nem én voltam hanem egy másik lány. Aki ultra laza és ultra menő. Aztán hazament
Lilla én pedig otthon maradtam izgultam már most a hétfő miatt hú.
Szeptember.4.hétfő.
Úgy izgulok. Se Kata se Klári Se senki nem tudja, hogy vége a gót korszakomnak úgyhogy ma reggel nagyon izgatottan keltem és ezt a szettet vettem fel: kék
rövidnadrág, rózsaszín top, kék pulóver, színes szandál, kék sál és fehér alapon lila csíkos napszemüveg
Te aztán igazán csinos vagy- mondta anya, apa is megdicsérte a ruhámat, én gyorsan betettem a hátizsákomba egy füzetet és egy tollat hogy majd tudjak jegyzetelni. 3 perc alatt odaértünk idegesen és hányingerrel küzdve léptem ki a kocsi ajtón, eléggé ciki volt, de anya és apa is jöttek ki velem merthogy mindkettő tanár, és itt tanít. Bementem az ajtón és az aulába értem, igazán szép volt üvegezett tetővel. Megkerestem a termünket majd beléptem, egy fél
pillanat alatt mindenki elhallgatott majd rám néztek, 10 másodperc volt és vissza is fordultak, én leültem Kata mellé akinek elmeséltem hogy miért változtam meg, meg ilyenek, utána megláttam két srácot akik azelőtt nem voltak ott a táborba az egyiknek nem volt jobb lába. Hűha . -Kata! Ezek kik?-kérdeztem halkan-nem tudom nem voltak ott a táborban-majd megvonta a vállát. Előszedtem a füzetem és a tollam, és vártam, hogy megérkezzentanárnő, amikor odajött hozzám Peti -Szia! Veled meg mi történt?-kérdezte igazán kedvesen -Hát vége a gót korszakomnak, már nem volt olyan megnyugtató mint régen, én azért szerettem gót lenni mert az emberek ki kerültek és féltek tőlem de most már meguntam, hogy pl. a buszon tömegnyomor senki sem fér el, két ülésen hárman ülnek, mellém pedig senki sem ül mert félnek, és nehéz volt barátkozni, a zenei stílusom,és az hogy verseket és dalokat írok nem fog megváltozni ez csak egy külső átalakítás-hadartam ell egy szuszra közben pedig be csengettek, Peti a bal oldalamon ült Kata pedig a jobb oldalamon, hosszú három személyes padok: a legújabb designe. smile hangulatjel. Bejött tanár nő és elkezdte mondani, hogy mennyire örül nekünk meg, hogy a két osztály társ Ádám és Gábor és, hogy segítsünk Gábornak mert neki egy baleset miatt nincs jobb lába és hogy ő nem tesizik meg ilyenek.aztán elmondta mi az órarendünk
HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK
töri matek ének matek angol
töri technika vers fizika angol
ének fizika szinjáték spanyol ének
tesi fizika matek töri vers
rajz töri matek szinjáték irodalom
vers szinjáték ------------ spanyol irodalom
ebéd ebéd ebéd ebéd ebéd
irodalom angol spanyol spanyol szinjáték
matek angol tánc
Hát nem véletlenül jöttem művészeti iskolába, sok az óra viszont a fele valamilyen művészeti óra, úgyhogy már nagyon örülök neki, hogy idejöttem.
Miután lement az 5 osztály főnöki óra hazaindultam gyalog, mert apának van egy 10. osztálya anyának pedig egy 12. és nekik több dolgot kell megbeszélniük. Kivettem a jegyzeteket a füzetemből és még egyszer átnéztem, aztán eszembe jutott, hogy én kaptam egy lapot és még csak meg sem néztem, az ülés rend volt
TANÁRI ASZTAL GÁBOR
ÁDÁM RÓZSA MÁRK
VIKTÓRIA(én) BALÁZS ZSÓFIA
KATALIN PÉTER ÉVA
Először nem tudtam, Gábor miért elől űll de aztán rájöttem, hogy neki nehéz lenne beülni a padokba, és kiszállni a lába miatt.Épen bepakoltam amikor hazaértek anyáék, gyorsan lesiettem hozzájuk. - Anya mi a vacsi? Éhen halok-mondtam szerencsétlen arcot vágva-Már késő van inkább menjünk el pizzázni-válaszolta anyu. Éljen nem kell várnom a vacsira gyorsan felszaladtam és holnapra előkészítettem a nyakláncomat amivel be lehet menni az iskolába ( mára nem kellet mert ez egyfajta ,,nyílt nap” volt ). Le siettem, gyorsan felkaptam a bőr dzsekimet és a bakancsomat majd indulhattunk is. 10 perc alatt odaértünk. Egy nyitott erkély szerűség volt. Elég furcsán mutathattunk amikor kiszálltunk a fekete autónkból én fekete bakancsban (azt kaptam fel otthon) fekete bőr dzsekibe egy fekete rózsás hajcsattal, anya egy fekete trapéz nadrágban egy fekete szövet kabáttal és egy fekete sállal, apa egy sötétkék Nadrágban fekete öltöny fazonú kabátban, Gót család, naná. Bementünk és megéreztem a friss pizza illatát, leültünk egy 3 személyes asztalhoz és megnéztük az étlapot. Én egy kólát és egy sajtos pizzát rendeltem, anyu egy hawaii-t apu pedig egy gombásat (fuj).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése