2016. február 21., vasárnap

Holdfén gimi 9.rész

A táskám dög nehéz és ma 9 óránk van Úgyhogy hamarabb mentem anyáékkal.Amikor megérkeztünk elmentem a büfébe és vettem egy kakaós csigát meg egy vanilliás muffint. Bementem a termünkba leültem a helyemre és átnéztem a törit, amikor oda jött mellém Kata és félre hívott
-Figyelj!-kezdte-tudod pénteken Rózsa és Peti beszélgettek, Tudod miről?-
-Nem-
-Én tudom: Arról, hogy Felpofoztad Petit.-
-igen. És?-
-Hát Rózsa elkezdi: ,,Jaj ez a Viki olyangonosz”erre Peti ezt mondta neki: ,,Rózsa! Ne mondj semmit Vikiről mert nem ismered, igaza volt én voltam a bunkó.”-
-oké, és?-
-Mi, és? ez nagy dolog-
-Szerintem nem. Na megyek vissza tanulni.-
-oké Szia!-
Leültem a padra és zenét halgattam amikor odajött Peti és a kezembe nyomott egy papír darabot ez volt ráírva: Hi Vicky!
I have a question: do you not angry? I do not want mad at you because I asked Rose seed after. I really thought that you do not want me even after énekelni.És also sang. I know now that this is the English text is like 80 years in the 'English but would not tell you because I know you would not understand that if I write it and then compile the compiler and if you're still mad at only pofozol up tomorrow smile hangulatjel .Szerintem fordítóval írta na mindegy oda vittem Katának, Hogy fordítsa le nekem ez a valódi szövege: Szia Viki!
Lenne egy kérdésem: ugye nem haragszol? Nem szeretném ha haragudnál mert megkérdeztem Rózsát utánnad. Én tényleg azt hittem, hogy nem akarsz velem énekelni.És utánn még is énekeltünk. Tudom, hogy most ez az angol szöveg olyan mintha a 80' években lennénk de angolul nem tudom elmondani mert nem értenéd hogyha leírom akkor pedig majd lefordítod a fordítóval és ha még mindig haragszol csak holnap pofozol fel smile hangulatjel . szerintem fordítóval írta.
Az órák hamar elmentek. És kb. vagy 40-en dicsérték meg a ruhámat. Éljen. És a kéket még nem is látták azt majd a téli bálra szeretném felvennismile hangulatjel . hazamentem, megcsináltam a házit tanultam ( smile hangulatjel ) vacsiztam gyümölcssalátát majd lefeküdtem. Jóéjt.
Szeptember.26.kedd.
Úram isten. A mai napom a világon a legeslegrosszabb minden miattam van. Akkor az elejéről. Az összes óra tök hamar elment, de aztán jött a tesi. Addig nem tudtam beszélni Petivel a levélről. Átöltöztünk a tesicuccokba és kimentünk az udvari ,,tornaterembe”. A fiúk éppen szaltóztak jegyre, addig a lányok pedig futottak. Pont lefutottam a 10. kört és leültem a padra amikor odajött hozzám bazs és adott egy csokor virágot (?????) szerintem egyszerüen csak érthetetlen elvettem tőle gúnyosan megköszöntem majd megdobtam vele. Nem kell nekem virág eben a pillanatban éppen Peti szaltózott volna de rám figyelt, ezért rosszul ugrott és a a feje előre bicsaklot így a nyakával érkezet le a földre. Mindenki bámulta majd 5 másodperc múlva én kapcsoltam elősször oda szaladtam. Az orra vérzett és éppen el volt ájulva. Rá ordítottam apára ( Gyereke ként nem küldött fel az igazgatóiba), hogy hívja amentőket és Katára is, hogy hozzon egy zsebkendőtt. Végig ordítottam majdnem mindenkin. hogy hozzon törölközőt (Márk) Hogy ne nyuljon hozzá (Rózsa) Hogy vezesse erre a mentőket (Ádám) hogy üljön le mert el fog esni mankó nélkül (Gábor) Hogy ne emelje föl mert elmozdul a gerince ( Éva ) hogy mi a baja ( a mentős ). Peti már nem volt elájulva viszont nem tudott megmozdulni mert fájt a nyaka. Majdnem elbőgtem magam de nem akartam ot mindenki előt össze esni. A mentősök megkérdezték, hogy honnan tudok ennyit az orvos tudományról. Elmondtam, hogy rengeteget olvastam Kereszt anyukám könyveiből mert ő orvos. Megkérdezték, hogy nem-e megyek vele el a kórházba. Húha. Oda fordúltam apához ő azt mondta, hogy menjek majd írat igazolást az igazgatóval. Beültem a mentőautóba és Megfogtam Peti kezét. Nagyon féltem, hogy valami baja lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése