2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 6.rész

akkor kezdem: Nem értem miért éneklek Bazzsal. Ő olyan illiterátus, kivéve az énekléshez.
Anyáék hazaértek elmeséltem nekik mindent és szerintük nagyon nagyon ügyes vagyok, hogy tanárnő felírt. Velem szemben nagyon szubjektivek.
Ja és nem akarok holnap suliba menni de ez fatális. Oké megvolt smile hangulatjel.Betanulom szinjátékra a szövegem vacsizok és alszok.zZzZzZzZ
Szeptember.22.péntek
Ha éreztétek már úgy, hogy valakit utáltok akkor én inkább le sem írom, hogy most mit érzek. A napom jól kezdődött a hajam nagyon jól állt és gondoltam begöndörítem a lila kapucnis pulcsimhoz, kék csőszárúmhoz, fekete bakancsal és barna börrel nagyon jól mutatott. Be tettem a kajámat és beszáltam a kocsiba. Az összes óra tök lazán elment, kivéve az utolsót amit anya tanít. Bementünk a táncterembe és leültünk a padokra. Anya bejött majd ismertette a feladatot mindenkinek keresni-e kellet egy párt (lánynak fiú, fiúnak lány) és anya kapcsolt egy zenét majd mindenkinek elkellet kezdenie táncolni arra a zenére 3 percenként váltakoztak a zenék.Zsófinak egy b-s lett a párja (a b-sekkel van a szinjáték tánc tesi) mert Gábor nem tud táncolni a lába miatt.ezek volta a párok: ÉN+Bazsi, Peti+Rózsa, Ádám+Éva, Márk+Kata,Zsófi+ nem tudom ki, Lilla+Andris, Klára+Ádám a többieket pedig nem ismerem. Rögtön tudtam, hogy ne kérdezzem meg Petit mert ő Rózsával lesz ezért azonnal Bazst kérdeztem meg. Ő persze igent mondott smile hangulatjel . Ez a tánc egyébként egy Verseny volt. Aki abbahagyta vagy a tánca nem volt a ritmushoz alkalmazkodó az kiesett. A nyertes kap majd egy ötöst. Elkezdődött a zene. Elősször Zsófi és a b-s estek ki majd Kata+ Márk utána Ádám+ Éva, Peti+ Rózsa (hahahaha), Klára + Ádám majd a többi b-s míg csak én és Lilla maradtunk (meg a fiúk).hírtelen bejött egy C.O.D szám amire nagyon nehéz volt táncolni. Odasúgtam Bazs-nak, hogy majd én vezetek ő csak kövessen de sajnos nem sikerült elestünk így Lilláék nyertek. Gratuláltam nekik majd valaki megdobott.Peti volt az. Gúnyos tekintettel nézett rám majd....,majd olyat tettem amit nem hittem volna, hogy valaha teszek. Oda léptem hozzá majd nem érdekelve, hogy óra van felpofoztam.Így szó szerint odaléptem hozzá becsuktam a szemem majd 1 másodpercig minden amitt csak tett felgyülemlett bennem és felpofoztam sértődötten ki mentem a teremből majd bementem az osztály terembe. Összepakoltam a cuccom és elmentem a büfébe. Amikor ki értem megláttam egy lányt és egy fiút. Petit és Rózsát akik éppen csókolóztak. Egy világ tört bennem össze. Sarkonfordúltam majd hazamentem dühömben betörtem egy kerítést. Othon átöltöztem a karaoke bulira. Kék top fehér nyakkendő fehér rövid nadrág kék Magassarkúval!!!!!! amikor beértem Bazs éppen a dalt próbálta ( C.O.D. Még utoljára ) amikor ott volt Peti és Rózsa. Peti odajött és megkérdezte miért pofoztam fel. Ránéztem olyan ,,tényleg nem tudod” nézéssel majd odhagytam. Odamentem bazshoz és mivel ideges voltam megmondtam neki, hogy huzzon ell innen egyedül éneklek méghozzá Avril Lavigne: Girlfriend dalát Bazs elhúzott én pedig gyakoroltam még egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése