2016. február 21., vasárnap

Osztálytársak, avagy prológus féleség


Lívai Viktória: 14 éves vagyok, szeretek verset írni, énekelni, színészkedni,
 ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: Gót

Szendrey Péter:14 éves vagyok, dobolok, fotózok,
 ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: Helyes

Klára Ádám :13 éves vagyok ez azért lehetséges mert 1 évvel hamarabb mentem általános iskolába és az agykapacitásomat megfelelőnek vélték, zongorázok, én vagyok a legjobb tanuló, 
ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: stréber, beképzelt

János Gábor:
14 éves vagyok, Ádám a féltestvérem, mert az apja és anya elváltak egymástól, egyébként nincs jobb lábam, szeretek fényképezni, 
ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: vicces

Hendre Éva :
14 éves vagyok, Latin amerikai, szeretek kertészkedni,
 ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: Vidám

Varga Rózsa
 :14 éves vagyok, ha úgy gondolod számítasz nekem nagyon rossz úton jársz, szeretem Petit, ssssssssss!
 ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: Beképzelt, önimádó,szép,

Molnár Márk :14 éves vagyok, szeretek rajzolni 
 ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: laza

Magyari Balázs :14 éves vagyok, 
ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: szemét

Hirgi Katalin :14 éves vagyok, Idézzünk szellemet ? Szeretek matekozni smile hangulatjel 
ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: dili

Lender Zsófia: közöd? nincs. bajod? hogy béna vagy. Mások véleményére pedig nem adok!
ILYENNEK LÁTJÁK MÁSOK: nagyszájú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése