2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 7.rész

Kimentem az udvarra (ott volt a buli). Leültem a nagy lépcsőkre és vártam, hogy szólitsanak. Mondták a neveket 9-sek 12-sek mindenki részt vett. Majd hallottam Lilla hangját nem is tudtam, hogy nevezett. A just a dream dalt énekelte. Írtó jó a hangja. Aztán jött Peti és Rózsa akik egy duetett attak elő, nem is akármelyiket: Demi és Joe camp rock2 wouldn't change a thing , olyan cukik voltak mint két csillámpóni. Azt hittem lehányom őket. Aztán jöttem én: elkezdődött a dal majd vártam, hogy szineződjenek a sorok. Ellősször féltem de aztán rá néztem Petire akinek szól ez a dal és elkezdtem tiszta átéléssel énekelni. A végén nagyobb tapsott kaptam mint Peti és Rózsa. Ez alap. A végén kihirdették az első hármat a 3. Lilla a 2. én (egy csomó lány szubjektiv Petivel szemben) és az 1. Peti meg Rózsa. Felvettem a kabátomat majd éppen indulni akartam amikor valaki megfogta a karomat és a szemebe nézett Peti volt az ennyit mondott:-hogyhogy nem Bazzsal énekeltél?-
-egy nyomi bénaság-
smile hangulatjel akarsz velem énekelni?-
-hát talán át gondolom:) -
-na?-kérdezte irtó cuki mosollyal.
-és mit akarsz énekelni?-
-C.O.D.?-
-Még utoljára?-
-oké-mondta mosolyogva ki mentünk egyszerüen csak felsétált a szinpadra mindenkit visszahívott a lépcsőkhöz (tekintély). Majd beállitotta a dalt miután előadtuk elénekeltünk még vagy 3 dalt aztán hazaindultunk. Egy ideig csendben sétáltunk amikor megkérdeztem:
-Rózsa nem fog haragudni?-
-nem szakítottunk-
-hogyhogy?-
-olyan volt mint zoey-
-Á értem szóval 1 hét alatt 2 barátnő-
-ezel most mire célzol?-
-semmire. Csak mondtam-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése