2016. február 15., hétfő

D.A.S a kémsuli 2.rész

Szeptember, 1. Szerda
Izzadó tenyérrel és gyomor görccsel keltem. A szorongásomat a vizesen maradt pólóm sem oldotta tovább. A műszaki ,,raktárunkból" előszedtem a haj szárítót csak sajnos a kupac legalján volt beleragadva a többi zsinórba. Mire kiküszködtem szakadt rólam a víz. Gyorsan beszaladtam a szobámba, de addigra a pólóm megunta, hogy vizes legyen így megszáradt. Nem vagyok ideges! Gyorsan felöltöztem és szaladtam a fürdőszobába elkészülni. Fog mosás után a hajamat is kimostam, hogy ne büdös szamárként állítsak be. Csak kifésültem, de nem szárítottam meg. A sminkem teljesen ,,natúr" mivel ha füstöset szerettem volna csinálni, tuti mindenem tusos lenne. A fejem és a ruhám is egészen jól sikerült. Lementem elköszönni. Először Lilihez. Ő megölelt és szomorú volt, de mondtam neki, hogy egy hónap múlva jövök. Aztán bementem Dávidhoz. Őt nem nagyon érdekelte, hogy mit mondok. Anyának csak beköszöntem majd a bőröndömet ráncigálva lementem a pár lépcsőfokon és kivittem a bőröndöm, majd visszamentem a garázsba a motoromért. Anya többször el akarta adni, hogy legyen pénzünk, de nem hagytam. a saját nyári munkás fizetésemből vettem. Elindultam. Nem volt olyan messze az iskola, de így hamarabb odaértem. Bementem. Az egész annyira nagy. 3 szintből áll mégis csak pár embert láttam amint az ajtó mellet álló kis irodához mennek. Gondoltam az a recepció. És eltaláltam.Vártam egy kis időt amíg sorra kerültem de azért nem volt vészes, csak majd meggyulladtam, mivel a hajam már megszáradt.
-Jó reggelt! Radnóti Rockel Réka vagyok.-
-Szia! Elsős kém hallgató igaz?-
-Igen-
-Parancsolj: Órarend, tanár és terem lista.- Mondta, majd kezembe nyomott pár papírt. Megnéztem őket. Nem annyira súlyos. 6-7 órát még kibírok! Az első óránk Matek volt ezért elszaladtam a 8-as terem felé majd beültem. Állati kevesen voltunk! Velem együtt 4 lány és 3 fiú. az előbbiek közül ketten nevetve beszélgettek, viszont a harmadik tőlük távol ült, csendben. Odamentem hozzá.
-Szia Rocki vagyok-
-Szia, én meg Anna. Hol...-
-Mindenki a helyére! Könyveket elő venni a 12. oldalon kinyitni és megoldani a feladatokat. Szerintem menni fog, tekintettel arra, hogy csak ismétlés.- Mondta Sándor tanár úr. Oké nem mondom, hogy könnyű volt, de legalább megcsináltam. Aztán Kém ismeret jött. Azzal foglalkoztunk Szabó tanár nővel, hogy a kémek mit csinálnak. Úgy magyarázott nekünk mintha 5 évesek lennénk. Aztán jött egy igen izgi óra. Akadály pálya. Bementünk az öltözőkbe átöltöztünk majd lemostuk a sminkünket, hogy ne az állunkon csorogjon végig. Én és egy magas fekete hajú fiú mentünk, az volt a feladatunk, hogy én előre futok, neki pedig el kellet kapnia. Át ugrottam a karikákat, A trambulinban szaltóztam, Végig mentem pók járásban 10 métert, átmásztam egy 5 méteres falon, átbújtam 3 cső alatt, végigmásztam néhány bordásfalon, és készen is voltam. Hála istennek nem kapott el! Informatikán egy tűzfalat próbáltunk áttörni. Senkinek sem sikerült. Idegen nyelven angoloztunk ami igen jól megy. Aztán jött végre a délután. Nem nagyon tanultam, mivel ez még csak az első napunk volt. Beszélgettünk még és hülyéskedtünk, majd aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése