2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 18.rész Szeptember. 30. Szombat.


Egy gyönyörű és a kedvemhez passzoló jéghideg esős napra ébredtem. Ja meg vörös szemekre és kaparó torokra. Odamentem a szekrényemhez azzal a szándékkal, hogy felöltözzek de amikor benyitottam mindentől elment a kedvem. Halvány lila, rózsaszin, piros, citromsárga. Mik ezek a szinek? Hirtelen ,,Megvilágosodtam”. Az a hülye, …............ ,................ ,.................... ,...... Peti miatt Lettem ilyen, ilyen amilyen nem vagyok! Megváltoztam egy fiú miatt. Egy nevetséges utánzat lettem! Megfogtam és mindent kidobtam a szekrényemből ami nem fekete, sötét kék vagy lila szinü. Elegem van. Felöltöztem egy fekete csőszárúba, Fekete pólóval és egy fekete tornacipővel majd összefogtam a hajamat. Előre féltem lemenni a konyhába mert anyáék tuti elkezdenék a kérdezősködést és nem szokták megérteni amikor azt mondom nekik, hogy nincs hozzá közük. Vajon minden szülő ilyen és ezt mondja hogy: ,,így nem tudunk segíteni!”. Igen van amiben a felnőttek sem tudnak segíteni! Aztán mégis lementem és.... talált süllyedt Megkérdezték!
- Mi volt tegnap a baj?
-Á majd elmondom, hosszú
-Rendben- Éjjen!! Nem kérdezősködnek!
-Van valami reggeli?
-Csinálj rántottát, vagy van gabonapehely a spajzba.
Felrohantam, hogy hozzak le és igen!!! Fahéjjas! Kivettem a tejet a hűtőből és mellékesen odaszóltam
-anya megkaphatom a jövőhónapi zsebpénzemet?
-Most? Miért?
-Mert már holnap október és megyek új ruhákat venni mert a régieket kidobáltam és vissza ,,változok” gótra
-Nem kellet volna kidobálnod a ruháidat csak eltenned, de a mostanit nehogy kidobáld mert ha újra át akarsz ,,változni” ne menj megint a boltba!
-Oké akkor kérek egy új szekrényt!
-Huhhh
-Csak viccelek majd bepakolom egy dobozba az ágy alá.
-oké na ha befejezted mosogass el és utána mehetsz a boltba viszont érj haza 3-ra
-Miért?
-Mert jönnek Mónniék
-Ú tényleg ők mindig olyan szuper ajándékokat hoznak. Juhú!
-na mi mentünk mert van egy tanári értekezlet itt van a zsebpénzed- Majd a kezembe nyomta az összeget és apával együtt kiviharoztak a házból. Ez van. Felhívtam Lillát és elmeséltem neki mindent és, hogy egy barom vagyok. Az utolsóban egyetértet. Átjött hozzám 10 órára addig én gyorsan sminkeltem eggyet. Beengedtem majd részletesebben elmondtam mi történt. És csak ennyit hajtogatott:
-Ismered a lányt?
-Nem!
-Szép volt?
-NEM!
-Biztos, hogy ő volt?
-Igen.
És a többi.
Töltöttem neki egy pohár narancslevet amíg részletesen elmagyaráztam neki, hogy milyen ruha volt a lányon
-egy kék csőszárú, egy fekete póló és egy fekete tornacipő.
-Ú nem valami jó összeállitás főleg, hogy tegnap dög meleg volt!
-Tudom!
-Na indulhatunk?
-Aha de hova menjünk először?
-Nem tudom.
-Meghívjuk Klárit?
-Aha hármas program. És Katát?
-Nincs otthon, Matek verseny!
-Ja tényleg!
-Na hívod nekem nincs meg a száma!
-Aha.
Gyorsan lebonyolítottak egy beszélgetést amikor is megérkezett Klára is. Elindultunk egy busszal majd egy hévvel és egy villamossal és ott is voltunk a plázánál. Bementünk csak sajnos Klára és Lilla nagyon imádják a ruhákat így 2 perc múlva már nem találtam őket. Felhívtam Lillát
-Lilla, hol vagy?
-itt gyere ide gyorsan!
-ITT? De az hol van?
-Ja az estélyi boltba. Ennyi gyönyörű ruhát! Wow.
-Na megyek.
-oké
Elindultam és 10 perc után ott is voltam berohantam mert imádom a ruhákat és odamentem Lillához. Azt mondta van egy külön réssz ahol gót ruhák vannak! Juhú. Odamentem egy fekete gyönyörű csipkés fűzős ruhához és felvettem. Ilyen jól még soha nem ált rajtam ruha! Kimentem és megmutattam Lillának majd Klárinak (ő is ott volt csak ő a virágos részen).
-Wow- Mondták egyszerre
-ezt meg kell venned!
-Tudom de olyan drága
-nem baj
-Na vedd meg-értett egyet Klári is
- oké- Levettem és kifizettem.
- Elindultunk haza amikor egy fiú megálított minket
-Sziasztok! Igen késő van és 3 ilyen szép lány nem sétálhat egyedül!-
erre a kijelentésre összetörtem szegén szőke hercegünk álmát és felébresztettem a tündérmesébő!
-1. délután 2 óra van, 2. szerintem vizsgáltasd ki magad mert nem tündér mesében élünk!
-Leneharapd a fejem!-mondta bosszúsan
-Nem fogom, ha odébb álsz, tipli!
-Kláriék leváltak én pedig hazaindultam. Móniék már ott voltak. Éjjen! Kinyitottam az ajándékomat és... Wá nem hiszem el, egy tűzvörös ruha fűzővel meg minden, emellet az én fekete ruhám elbújhat!És volt még egy ajándék benne egy ugyan olyan színű cipő! Anya soha nem engedné, hogy ilyet vegyek magamnak a fekete ruhánál is fel kellet hívni. Később elmentek én pedig lefeküdtem. Végre. Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése