2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 16.rész

1. Nagyon UNALMAS volt. Miután kicsengettek lehetett hazamenni. Éljen!!!! Elindultam és beállitottam a kedvenc zenémet na mit? COD Fáj még.: Fáj még a szó, fájnak a percek az évek.... Tényleg nagy fanatikus vagyok más zenét általában nem is halgatok! Éppen majdnem orra buktam amikor rájöttem, hogy van internetem, WIFI nélkül! Elkezdtem keresni a youtubon az ajánlatok között és az első volt a Selena Gomez Love You Love Song hű ha nagyon jó szám! Előkotortam egy tollat a táskámból és felírtam a kezemre. Valakik szerint igény telen dolog szerintem meg hasznos! Mások véleménye meg nem érdekel! 5 percig zenéket hallgattam aztán pedig hazaértem. Fogalmam sem volt mit vegyek fel, ezért szétrámoltam a szekrényemet. Egy háromnegyedes sötét kék legings, és egy hcombközépig érő hosszúuljú kék-fehér csíkos ruhát vettem fel egy fehér virágos övvel és egy fehér baletcipővel. grin hangulatjel . összefogtam a hajamat és fölvettem a kedvenc tetkó nyakláncomat ami olyan nyakra szorulós és nagyon jól ál nekem. ,,éjjjjjjjen” . Felvettem a fehér táskámat hozzá amiben volt a pénztárcám és indulásra készen voltam. Anyáék még nem voltak othon ezért kiírtam, hogy kicsit korábban megyek mert útközbe beakarok ugrani az ékszer boltba mert most hoztak új szálítmányt. Elindultam és …......zenét halgattam smile hangulatjel . COD Fáj még. smile hangulatjel . Be Happy smile hangulatjel . Bementem az ékszer boltba és azonnal megpillantottam egy gyönyörű nyakláncot WOW Szív alakja volt. Kinyithatós smile hangulatjel . Rögtön megvettem. Éppen indultam volna a mekibe amikor kaptam egy SMS-t Petitől, hogy rosszul érzi magát nem tudunk elmenni. Grr.... Úgy gondoltam mégis elmegyek a mekibe és viszek neki egy sajtburgert mert az minden betegségre jó! Be mentem rendeltem magamnak egy kólát és elvitelre egy sajtburgert. Kimentem és úgy gondoltam jobb ha a rövidebb úton megyek el petihez mert akkor egyértelműen gyorsabban odaérek. Éppen egy park mellet mentem el ahol megláttam, hogy ott van PETI egy LÁNNYAL MI VAN? ELEGEM VAN! HÜLYE SZEMÉT HAZUG! Na jó akkor most egy igazi filmes jelenet elindultam felé és odakiabáltam 
-Aha látom baromira beteg vagy!
-És te kiscsaj meg baromira jó szinész vagy! De ügyesen el tudot játszani, hogy bárkit is érdekelsz! Pedig nem igaz- És akkor kivettem a zacskóbol a sajtburgert és Peti képébe nyomtam. Valóban filmbeillő volt csak ez akkor már nem érdekelt! 1 hónapja ismerem és 2-szer bántot meg! A rohadék hazáig futottam (filmes jelenet) Falrohantam a szobámba (filmes jelenet) és elkezdtem röhögni (NEM filmes jelenet) ha ő ilyen paraszt akkor én miért bőgjek vagy miért érezzem magam szarul. És csak akkor vettem észre, hogy az adrenalin ezzerrel tombol bennem. A lábam remeg a szívem tiszta gyors húha! És akkor Peti hívott. Ez elég ironikus mert általában a filmekben is pontosan akkor hívják a megbántott lányt amikor hazaér. Útközben nem tudott volna hívni? Akkor talán nem rohannom végig az utat! Felvettem s Peti elkezdett hadarni de nem értettem belőle semmit. Egyszer csak leálitottam -Peti utállak és ne hívogass- kinyomtam és minden beugrott! O.O megvilágosottam. Én azért lettem ilyen rózsaszin imádó nem tudom mi, hogy Peti kedvéban járjak! Én nem vagyok normális! Szekrényből vidám cuccok ki, gót cuccok vissza! 1 órán keresztül pakoltam amikor.... Nem, történt semmi. Kész voltam és lefeküdtem aludni. FURCSA vagyok. De nem baj nekem így jó smile hangulatjel .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése