2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 15.rész Szeptember.29.péntek.


MIÉRT???? Csaló hazug.
Reggel boldogan keltem, megyek mekizni petivel hangulatom volt. Aha kár volt abba bízni, hogy egy napom lesz balhé nélküli. Amikor beértem a suliba pont becsengettek dupla angol Annamari tanárnővel. Most vesszük az egyszerü jelent.asszem. Angol után jöhetett az ének. Mára kellett megírni a dalt de még csak a refrénje van meg:
Megtörik az élet,
Megtörök én is.
De tovább megy a lélek
Tovább megyek mégis.
Mert nem ölhet meg
Egy ilyen kicsi dolog.
Amíg van a világ,
És a föld forog
egyébként Gitárra írtam.Remélem eléglessz. Nem lehetek 1-es mert akkor kicsapnak az énekkarból.Bejött Lilla tanárnő. Nagyon szeretjük mert igazán jófej. Odamentem hozzá és elnézést kértem, hogy még nincs kész mert rengeteg a tanulnivaló. Nem volt baj belőle. Márk pedig örülhetetet.A többieknek Petin és a társán kívül meg rajtunk kívül el kellett készíteni. Ezek voltak a csoportok: Zsófi+Rózsa
Kata+Éva
Gábor + Ádám
És a legrosszabb: Peti és Bazs. Nem tudom mi lesz ebből.
Kata és Éva kezdtek egy igazán jó hangulatú jazt adtak elő. Nagyon jó volt. Aztán jött Gábor és Ádám: ők egy rockot ! Adtak elő. Álva tapsoltunk. Egyébként a suli honlapjára csak jövőhéten tesszük fel. A végén jött Rózsa és Zsófi akik egy countrey dalt adtak elő. Hááát jó volt...Kicsengettek. Nagyon örültem. Lementünk az udvarra és Lilla mondta, hogy nekik is ez a dal író a házijuk. Örültem neki, de ugyan mekizek petivel persze, hogy boldog vagyok. Becsengettek visszamentünk a terembe. Jöhetett a vers. Nagyon jó volt. Mindenki elmondhatta a kedvenc versíróit és tőlük egy verset is nekem ez a kettő : goethe: Willi király, Petőfi Sándor: Szeptember végén. Vers írás óra után jött az irodalom. Petőfi életrajza most kifejezetten oda figyeltem mert kövi órán felmérő belőle.jó sokat diktált tanárnő. Még mindig fáj a kezem. 2 irodalmunk volt ugyhogy nem mentünk ki szünetre. A második magyar óra lazább volt csak 10 oldalt írtunk. Haha. Utána jöhetett az ebéd szünet. Juhu lementem a büféig de annyira hosszú volt a sor, hogy kb.: kínáig tartott de mivel nem volt kedvem végig álni ezért -mint menő szinjátszós és énekkaros- beáltam a sor elejére néhányan eléggé haragudtak és kiabáltak de egy: ,,foglyátok be mert maradok” kiáltással leálítottam őket. A hátam mögött meg nyugodtan ki beszélhetnek. Ha az én életem érdekesebb az övéknél akkor nyugodtan. Legalább van fan clubbom ahol csak rólam beszélnek. grin hangulatjel . a büfében vettem magamnak egy hamburgert (az is van smile hangulatjel ) egy kólát és egy rágót. Rágómániás vagyok grin hangulatjel. Kimentem az udvarra és szétnéztem menjek oda Klárához és Lillához akik a mai kissé hidegebb napsütéses időben igazán menőn festettek Lillán egy fekete pulóver volt rózsaszin bőr kabáttal fehér nadrággal és fehér hajpántal rózsaszin cipővel 10/10 Klárán egy fekete-fehér csíkos rövidúljú volt valami eszméletlenül szép szinű nadrággal olyan kékes zöldes sárgás wow. 10/10. Aszememmel megkerestem katát akin egy kék szinű nadrág volt kék rövidújjúval és egy fekete mellénnyel 10/10. Ma mindenki ilyen jól néz ki? Egyébként igen mert peti a szőkés hajával zöld szemével egy kapucnis pólóban és fél csőszárúban állati menőn nézet ki, de sajnos nem csak ő mert Rózsa a halvány rózsaszin tülk szoknyájában (amihez nagyon hideg volt) ujjatlan fehér pólóban és halvány rózsaszin díszmellényben igazán jól festett. Na most kihez menjek? Inkább leültem és nem mentem senkihezse. Becsengettek és izgultam ma kellet előadni azt a szerepet amit még év elején osztottak ki. Bejött tanárnő és kezdhettük nagyon jól sikerült. Nekem 5 Petinek:5 Ádámnak:4 Gábornak: 4 Évának:3 Rózsa:5 Márk: 5 Balázs: 1 (nem akart szerepelni) Kata: 4 Zsófi: 5. Kicsengetés után újra lementünk az udvarra de Kata nem ment oda a többiekhez hanem inkább leült mellém azokra az óriási lépcsőkre amiken le kell menni. Beszélgettünk egy csomó mindenről amikor Kata valami nagyon furát mondott: -Peti ma egészen jól néz ki.-
-Aha.-
-Szerinted Most tetszik neki valaki?-
-Fogalmam sincs-
-És mijen tipúsú lányokkal járna?-
-Amikor ott volt a barátnője meglepődtem mert nem petihez hanem az elnöknek a fiához illet. Elegáns, szolíd és szép volt.-
-Milyen ruhában?-
-krém színű csizma, fekete csőszárú krém szinű kabát.-
-Értem-Vajon ezt miért kérdezhette? Ugye nem tetszik neki Peti? Hiszen ő nem tudja, hogy bele vagyok zúgva. A francba.
Becsengetés után átmentünk a táncterembe, és leültünk a padokra. Bejött ,,anya tanárnő” és elkezdthettük az órát. Neeee. Nem az,hogy nem szeretem a táncot csak egyik órán tánc a másikon pedig tánctörténelem van, ami rendszerint unalmas. Ma a balettről tanultunk, Története, lényege, alapja. Váááá. Nagyon UNALMAS volt. Miután kicsengettek lehetett hazamenni. Éljen!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése