2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 5.rész

Rá néztem szúrós szemmel, de ő csak gúnyosan mosolygott.Próbáltam nem oda figyelni arra, hogy mennyire hellyes és szúrósan nézni de nem mondott hozzá semmit, amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve jelentkeztem és ezt mondtam: - Tanárnő! Nekem is van párom egy duetre-mondtam önelégült mosollyal-Tényleg Viktória? És ki az?-kérdezte mosolyogva-Bazs-(Magyari Balázs) és miért mondtam őt? Mert egy az Peti utálja kettő tudom, hogy igent fog mondani mert tetszem neki három nagyon jó a hangja.Bazs mosolyogva bólintott, én pedig hátrafordúltam Petihez aki olyan ,,Komolyan ő? Ááá inkább hagyjuk” tekintettel bámúlt rám én pimaszúl rá mosolyogtam majd rá néztem Balázsra aki éppen Petire nézett önelégülten. Ha Peti megteheti akkor én is. Ja és megfogom adni neki azt a pofont amit régóta tervezek.Végre kicsengettek amikor odajött hozzám Kata és megkérdezte, hogy miért éneklek Bazzsal. Azt válaszoltam neki, hogy ha Peti ilyen bunkó módon direkt Rózsát hívja meg akkor én nem lehetek vele ilyen? Szerintem igazam volt.Éppen össze pakoltam, amikor valaki megfogta a kezem és dúrván hátra húzott, Peti volt azz, hirtelen rá ordítottam
-megőrültél?-
-én őrültem meg? Mi a bajod miért énekelsz Bazzsal?-
-Ja! Hogy innen fúj a szél? Hát én nem mondtam nemet csak elgondolkoztam, meg ez csak egy dal, ja és még két érvem van: az eggyik, hogy én is utálom Rózsát úgy mint te Bazst, kettő Mi bajod van? Csak éneklek, talán féltékeny vagy? Vagy őszintén mi a bajod?-
-tudod mit? Nem érdekel. Énekelj azzal akivel csak akarsz.-füstölgött magában.nem értem. mi van? Még én vagyok a hibás amikor ő volt az aki bunkó módon direkt Rózsát hívta.Na mindegy elmeséltem Klárának és Lillának akik azt mondták jól tettem. Ez lehetséges de nem vagyok benne biztos.Elindultam hazafelé és éppen pötyögtem a telómon amikor egy idegen szám hívott. Felvettem a telefon másik oldalán Peti volt és csak ennyit mondott: -Bocs.-Majd le is rakta. Zavartan mentem haza és folyamatosan gondolkoztam. Hazaérve tanulás előtt kinyitottam a naplómat, számomra igazán releváns. 1 óra múlva felléptem facera és Lilla elmesélte nekem, hogy valami Andris ráírt és jót beszélgettek meg hogy valami Grétával az osztályából öszeveszett.Klára is írt és azt mondta, hogy most éppen propagálja a föld megmentését küldtem neki egy mosolygós felyet mert nem tudtam mit jelent ez a szó. Mint később rájöttem: népszerűsít.Aztán úgy döntöttem mostantól a naplómba legalább oldalanként 3-szor fogok idegen szavakat használni, Csak azért, hogy egy kicsit tanuljak is smile hangulatjel .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése