2016. február 21., vasárnap

Holdfény gimi 17.rész

Na tegnap nem engedte feltölteni mert lassú volt a gép de itt van az ,,új" rész ami nem új hanem az előző átírva jó olvasást!.
1. Szeptember.29.péntek.
Nem tudom néha elgondolkozok, hogy vajon egy filmben élek-e. De miért is kezdek mindig a napnak a végével? Inkább legyen a legeslegeleje. A napom nagyon jól indult. Napsütés, kb.: 35 fok. Ruha összeállítás: kék sort, fekete póló és egy fekete tornacipő. Imádok úgy öltözni, hogy a színek passzoljanak egymáshoz. Na jó eddig minden tök ,,uncsi” volt. Gyorsan bepakoltam mert tegnap nem volt kedvem tanulni se. De hát csak megértik majd a tanárok, hiszen én vagyok maga a megtestesült ,, bí hepi”. Gyorsan szinte 15 perc alatt elkészültem a fogmosással. Új rekord! Leszaladtam a konyhába és megreggeliztem. Ezt ki szoktam hagyni de ma nagyon izgulok, és az evés ezt segít lekötni a szorongást. A reggeli mennyei volt. Minden nap megtudnék enni kb.: 10 ,,kiló” gabonapelyhet. Persze csak a fahéjasat, csokisat, kókuszosat, csokival töltöttet, mézeset, natúrt, meg egyébként mindegyiket! Éppen ettem amikor egy óvatlan pillanatban... rám ömlött az egész. Vissza a szobába ó ne 7:30, átöltözés, nem volt egy normális göncöm se és ami a legjobban a viselhető volt azt is csak itthon szoktam fölvenni: Egy sima hosszú nadrág olyan félig trapéz félig csőszárú, egy sima színes póló és egy színes tornacipő mert a másik tornacipőmre is jutott egy adaggal. 7:36, Ruha beáztatás, hogy abba tudjak menni a ,,randira”. 7:40 indulás! Szinte rohantam az iskoláig éppen csengetésre estem be. Ne ekkor jutott eszembe otthon maradt a pénzem ezért nem tudok leugrani a büfébe. Nem az én napom. Leültem a helyemre de 5 perc után sem akart jönni tanárnő. Vártunk kb.: 15 percet (nem csendben ) amikor végre megjött a tanár, csak nem az angol hanem az ofőnk. Senkise értette mi történik. Csak forgolódtunk és kérdezgettük tanárnőt. Leült az asztalhoz és mögötte jött be kb.:10 ember és kettesével hozták be a kétszemélyes padokat. Felnyújtottam a kezem és megkérdeztem, hogy miért cserélik ki a padokat. Azt mondta tanárnő, hogy így a gyerekeknek könnyebb puskázniuk ezért lesznek kétszemélyes padok. Mindenkinek fel kellet állnia és előre mennie. Ne új ülésrend. Elintézték kb 10 perc alatt és jöhetett a fekete leves. Ülésrend:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kata+Balázs Rózsa+Én
Peti+Zsófi Ádám+Éva
Gábor+Márk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne Messze Peti, közel Rózsa. Messze Kata, közel Éva. Ez nem az én napom és akkor még nem is tudtam, hogy mi lesz délután! Könnyűek voltak az órák tekintettel a péntekre. A második angolon írtunk, éneken tanultunk (Zeneszerzőkről) ,versen költőkről tanultunk, irodalmon irtunk, az ebéd szünetben megkellet ennem a mákos csigát pedig gyűlölőm, én a kakaósat szeretem. Aztán egy színjáték amin szintén írtunk (Shakespeare). Majd végre valami jó a tánc! Bementünk a terembe de anya egyáltalán nem akart nekünk táncot tanítani hanem tánctörténetet. Most, hogy így végig nézem nem is volt olyan könnyű a nap! Aztán hazamentem de a ruhám nem akart megszáradni! NEEEEEE! Behoztam és nekiestem egy hajszárítóval. 30 perc múlva a ruhám teljesen száraz volt. ,,bababumm”. Elindultam a mekibe amikor jött egy üzenetem Petitől. Ez ált benne:
,, Bocsi de emlékszel az esésemre?Na most újra előjött a szédülésem. Na haragudj”
Huh, ez nem az én napom! De hát ha szédül meg minden és ezért nem tudott jönni akkor viszek neki egy hambit hiszen nem ő tehet róla-Gondoltam én barom-. Bementem a mekibe és Rendeltem két sajtburgert. Elindultam a Petihez amikor a parkba valami igazán furcsát láttam. Peti és egy szőke csaj. Nem az nem lehet ő-gondoltam- De az Ő. Odamentem, hogy közelebbről megnézzem és akkor Megbizonyosodott az PETI! Hirtelen maró sírás tört rám, a torkomban égő teniszlabda helyezkedett el, a szemem pedig szinte kiugrott a helyéről mert annyira nagyra nyitottam, hogy ne könnyezek, hogy egy csepp ,,víz” se volt benne. Odamentem hozzá és kissé hisztisen megkérdeztem, hogy ,, Már elmúlt a szédülés?” Igen tudom én voltam a felesleges harmadik, De én voltam a meg alázott is. Peti fejéről lehervadt a mosoly és felém fordult. -Köszi már igen-.
-Hoztam neked hamburgert- Mondtam szinte már bőgve
-öööö köszi!- Na ennél a mondatnál kiszakadt belőlem a borzasztóan végtelennek és fájdalmasnak tűnő sírás. Elkezdtem haza rohanni. Egyszer hallottam, hogy utánam szólt volna. -VIKIIII!- Ennyi de azért annyira nem érdekeltem. Felrohantam a szobámba és bevágtam az ajtót anya feljött gondolom, hogy rám szóljon de amikor meglátott akkor csak megkérdezte mi a baj. Nem mondtam semmit majd holnap. Lezuhanyoztam és még fogmosás közbe is bőgtem. Gyűlölök és nem is szoktam bőgni, de valahogy ez most így alakult.Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése